Hallå saknat mig?

detta är jag nytaget

Hallå. Några dagarsedan jag skrev nu. Förlåt! Men mr x har varit hemma. Jag och han är på väg ner mot Helsingborg nu. Vi sitter på ett tåg. Vi åkte från Göteborg och är framme om en timma. Tåget har tutat två gånger nu=)

Bjuder er på en nytagen bild av mig själv! Längesedan jag la in personliga bilder nu! Så det va ju på tiden... Tyvärr är bilden lite svart men den är tagen men en laptop cam så blir inte så mycket bättre... Mina tänder ser iallafall vita ut och min mun ser fin röd ut=) Så allt ytligt är fint?

Mår skit bra. Ska få sovmorgon imorgon. Längtar. Men tror mr x kommer väcka mig tidigt ändå=( Hoppas hoppas hoppas inte. Han kanske läser detta?! Om du gör det så låt mig sova imorgon! Annars jävlar blir jag en BITCH hela dagen? Nä häppas inte det. Men ibland blir jag det när jag inte sovit ordentligt. Tex när man inte kunnat sova, kanske drömt eller inte haft sov tid så det räcker...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0