På hjärnan!

Kollade på melodifestivalen igår ju. Nu blev ni chockade? Jaså inte. Okej då.

Iallafall igår när jag gick och la mig så fick jag en låt på hjärnan. Jag vill om du vågar- Pernilals låt

Jag vill om du vågar. Jag lovar att min kärlek räcker till. Jag vill om du frågar. Så kom och ge mig liv igen för jag längtar och jag väntar. Kan du älska ge mig ett svar ge mig passion. Jag vill om du frågar. Jag vill ta det till en högre dimensin

Eller något sånt... Fuck vad jag gilalr den. Det tror jag inte om mig själv. Men trots allt är det en av få av årets bidrag som är äkta schlager låt... Synd bara att hon sjunger på svenska?! Tror knappt man kan vinna ESC om man inte sjugner på engelska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0