Ta det lungt

Ett skämt kan få folk att bli konstiga... Fick ett skämt från en kompis igår så jag tänkte what the häck! Jag vidarebefodrar det. Har ju gratis sms och så.


Smset löd så här:

Vet du varför hundar alltid står och juckar mot ens ben?



Svaret är:

För man har en byxa som löper längst benet.



Och skickade det i två separata sms så folk som läst det första skriver vad de tror är svaret. De har ju fel? Men sen när de får rätt svar... Så blir det protester och fan vad folk verkar arg. aldrig har ett sms skämt rört upp så mycket känslor?

Någon svarade att hunden visar att hunden bestämmer.

Någon annan svarade att hunden va väll villig! Haha


Och sen när de fick svaret så försökte folk komma med undanflykter på sitt egna svar. Typ men det är så jag har lärt mig...        Men hallå folket. Det va ett skämt. Ta det inte på blodigt allvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0