Dålig resa

Gekås resan blev en besvikelse från början till slut. Fem minuter hemifrån blev vi tvugna att vända hem då pappa trodde att brödrosten va på. Att den inte hade ploppat upp. Åkte hem. Såg att den visst hade gjort det. Väl framme på gekås va det mycket folk. Trång och man hörde knappt vad man tänkte. Sen fick vi leta efter mama i ca en timma. Gick och bad de ropa efter henne i högtalarna. Tre gånger. Ingen mamma kom. Pappa gick ut och där stod hon. Hon hade betalat och allt och väntade på oss ute. Sen när vi lasstat allt till bilen ville jag gå och äta. Klockan va ett och det tar en timma hem. Jag skulle jobba. Åker vid tjugo i tre och vilel hinna äta något varmt, lagat. Men då säger pappa att det är långa köer utan att veta så jag sätter mig i bilen och kör. Riktigt irriterad och arg. Tack för att gekås resan blev ett helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0