Fryspåsar

Nu ska ni få ett smart tips! Det finns fryspåsar till is att köpa. Smart. De försluter sig själva så det blir inget spill! Plus att man kan lägga de hur som helst i kylen...

Vattnet rinner inte ur som det kan göra ur sånna där plastgrejer som är urgröpta som man ska hälla vatten i...




ISFRYSPÅSAR IS THE SHIT EN VARM SOMMARDAG


Nu säger jag inte att man inte kan göra is is sånan där plastgrejer för det kan man. Men vill man ha mycket is så är plastpåsar att föredra. Men Isbitar i plastgrejer har finare form=)

               

Hjärtan                              Katter                        Hundar                   Fyrkanter

Jag tycker Hjärtan är häftiga...   ( Magnus där fick du tips hoppas jag )


När vi ändå pratar om is så ska ni få mer tips. Man kan blanda karamell färg i vattnet så får isbitarna rolig/ rolig färg. Man kan frysa läsk i isbitar eller saft. SMAKSÄTT vet jag! Testa dig fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0