Körde fel trots gps!

Igår fyllde min kusin Anton 16 år. ( Grattis ) Det firades. Kalas. I Antons morfars somarstuga i Mjöshult. Eftersom jag skulle jobba hann jag bara va där i ca två timmar... På ditvägen brhövdes GPSen användas. Trots GPS körde Magnus och jag fel. Inte en gång utan två gånger. En gång sa GPS kärrignen att jag skulle svänga mot vänster. Vi gjorde det och kom på grusvägar och hon börjar säga gör om rutt! Sen kommer vi tillbaka där hon säger sväng till vänster och inser att hon säger så för att vägen svänger vänster. Man skulel bara följa vägen och inte ta vägen till vänster upp... Andra gången jag körde fel va när jag frågade Magnus om jag skulel ner til höger. Nej säger han men sen inser vi försent att vi skulle ner där... När vi väl va framme på rätt väg i rätt samhälle hittade vi inte stugan så vi tänkte att vi börjar knacka dörr och fråga var hans morfar bor. Haha kanckade på hos hans grannar. Ser Henrik, Malin, pappa och Elen köraförbi och springer mot deras bil... Sen när de stannar för att prata med oss hör vi mamma. Det visar sig då att jag ställt bilen ca 20 meter från rätt sommarstuga! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0