Mandy lane

Förra sommaren trillade jag dit. Jag såg en film trailer. Gillade det jag såg och klickade hem filmen från nätet. Handlingen verkade spännande både på trailerna och det man läst på fodralet... Men! Vad va det nu som gick fel? Slutet lämnar ett stort frågetecken! Vill inte säga något om det för er som inte sett filmen... Visst filmen är bra och snyggt gjord men slutet är för kasst.

Jag pratar om filmen All the boys love Mandy Lane


Se hela bilden





Handling - All the Boys Love Mandy Lane

Några gymnasieelever bjuder in Mandy Lane (Amber Heard), en reko tjej som blev rätt "het" över sommaren, till ett veckoslutsparty på en avskiljd ranch. Medan festen vilt fortgår börjar de högljudda deltagarna försvinna rätt mystiskt.

Se hela bilden


Här kommer filmens trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=IHfSBZOgDaI


Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0