Update

I måndas kom Magnus och jag till Sätila vid tolv tiden. Mitt på dagen alltså. Sen åt vi och spelade kort med mamma. Sen va det dags för mig att åka till jobbet. När jag va där spelade Magnus och mamma kort. Sedan va gubben även med mamma ute och gav bla kalvar mjölk. Sen när jag kom hem igen spelade vi kort.

Tisdag- Spelade kort. Sen klippte Magnus gräset. Jag visade och han klippte. Det tog fan en och en halv timma! Vi var även och tankade upp en grön femliters dunk. Vill inte ställa in gräsklipparen med typ soppatorsk! Sedan hände itne så mycket. Magnus va med mamma när jag va på jobbet och de gjorde unefär som igår. Han gav kalvar mjölk och ltet så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0