W borta

Gick promenade förut idag men eftersom jag när vi är framme hundarna och jag har gett kvigorna hö så har jag itne tagit tiden nu de senaste dagarna. Men iallafall det jag skulle säga om promenade idag va att när jag gav de hö så va W ca fetio meter från mig. Jag ropade flera gånger. Hon gick in på en stig i skogen. Jag gick dit men hon va bort. Som otur va gick stigen åt två håll. Jag fortsatte skriva hennes namn. Hon kom inte. Jag testade att gå båda vägarna. Polly gick med mig. Jag började tänka att W kan vara var som helst så jag ringde mamma och sa som det va. Malin skulle komam och jag skulle möta henne hos kvigorna så jag gick tillbaka till de och fortsatte ropa. Då ser jag henne. W kom tillbaka från fel håll! Hon måste helt enkelt sprungit runt! Hon hade antagligen stuckit efter ett rådjur för annars skulle jag sett henne. Hon stack tydligen efter ett rådjur igår hemma så hon har gjort det förut... Jag har dessutom sett rådjur där vid KULLANÄS... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0