Bra citat

"När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig."

Pehr Sahlin

"De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan."

Christopher Morley

"Kärleken och sorgen är tvillingsystrar."

Blacklock

"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland."

Caroline Wekell

"Ingen kan på samma gång vara förälskad och klok."

Robert Herrick

"Den som försöker dränka olycklig kärlek i alkohol är en galning. Alkohol konserverar."

Max Dauthendey

"Romantikens hela väsen ligger i ovissheten."

Oscar Wilde

"Alla männiksor som älskar mycket, får mycket sorg."

Olfert Ricard

"Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig."

Carl-Gustav Lindstedt

"Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg."

Franskt ordspråk 

"När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig."

Pehr Sahlin

"De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan."

Christopher Morley

"Kärleken och sorgen är tvillingsystrar."

Blacklock

"Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland."

Caroline Wekell

"Ingen kan på samma gång vara förälskad och klok."

Robert Herrick

"Den som försöker dränka olycklig kärlek i alkohol är en galning. Alkohol konserverar."

Max Dauthendey

"Romantikens hela väsen ligger i ovissheten."

Oscar Wilde

"Alla männiksor som älskar mycket, får mycket sorg."

Olfert Ricard

"Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinksmörgås när man är hungrig."

Carl-Gustav Lindstedt

"Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg."

Franskt ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0