Dränks?

Naturen håller på att dränkas? Om man jämför me de senaste dagarna iallafall.

När jag gick och la mig igår så va det bara en tidsfråga innan det skulle börja regna. Hann knappt lägga huvudet på kudden innan man hörde regnet mot rutorna. Snart kom även åskan=( Polly började morra för hon är hur rädd för åskan som helst. Hon hoppade upp i sängen och jag höll om henne under täcket så hon skulle slippa se blixtarna... Som närmast va åskan ca två kilometer ca.

Det har nog regnat hela natten... Det regnar nu också



Jag vet inte varför?  Kanske för att luften blir riktigt frisk när det regnar på sommaren? För jag gillar när det regnar på sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0