Hundpromenad

När jag kom hem från kosläppet så gick jag och hundarna en promenad till Kullanäs dels för att titta till två kvigor som går där men också för att komma ut och röra sig. Hundarna hade skoj men när är de aldeles utslagna! Mycket vatten!

En promenad på ca 4 km kanske 5. I skogen. Sen är man framme. Den röda fina stugen och så Lygnern 200 meter nedanför. Där går kvigorna. Sätilas finaste utsikt?

Hundarna och jag får försöka går om detta när jag är hemma dvs när jag itne är hos Magnus och så när det inte regnar. Om det är jätte varmt någon dag så kan man gå tidigt på morgonen eller på kvällen. Allt har en lösning eller hur?

Det är ju roliare att gå om man har sällskap. Hundarna kanske inte svarar men de lyssnar när man pratar med dem=) De är duktiga och just de ordet får de höra ofta. Å vad ni är duktiga säger jag till de=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0