Kylaren

Igår vid ett tiden så åkte pappa och jag till banken. Jag skulle ta ut pengar och pappa betala räkningar.  Vi va hemma vid halv två och jag skulle ha bilen en timma senare när jag åker till jobbet.

Sen vid tjugo i tre när jag skulle åka till jobbet så såg jag fan en pöl under bilen. Pappa kom och tittade och konstaterade att det är kylaren på bilen som är paj. Den läcker. Iallafall har varit hos Mats nu så han har bytt kylet. Snabbt och bra. Inte ens ett dygn tog det. Nu slipper man oroa sig. Har inte sovit bra i natt... Är bra på att oroa mig men jag har lugnat mig betydligt på den fronten också. Och det är tack vare Magnus. Tack Magnus

Så därför skrev jag inget här igår kväll... För jag va orolig

             

Gammal kylare                                          Ny kylare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0