Midsommar

Idag är det den 4 juni och det är fredag. Idag har Solbritt och Solveig namnsdag. Grattis

Fredag och den 4 det betyder att det är tre veckor precis kvar till det är den bästa högtiden enligt mig! Jag pratar såklart om MIDSOMMARAFTON! Å vad jag längtar

                             

Kanske gör en krans                     Eftersom Magnus kommer så kanske han 
 i år och har på                             hjälpa mig att göra en liten stång. 
 huvudet eller sätter                      Vi gjorde en för två årsedan på
på pollys huvud?!                          MIDSOMMARAFTON. Det är trevligt
                                                   skoj och fint. Framför allt en Svensk
                                                   Tradition                     


Första dagen på året som vi i våran familj äter färskpotatis. Det är tradition

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0