Räkningar

Igår så skulle jag varit hos Johanna. Hon skulle hjälpa mig med räkningar men hon fick förhinder. Jag såg att en räkning gick ut igår så jag testade med dosan. Å det gick! Jag har lärt mig... Eller nu kan jag för jag behövde inte lägga till nya Företag. Det är de som är det svåra... Tycker jag. Men nu kan jag nog till och med lägga till nya=)

Betalade två räkningar till Länsförsökringar. Min person försäkringar och moppens försäkring. Så nu är jag försökrad i ett år till och moppen i ett halvår. Försäkringar är jätte viktigt att ha. Om man ser till att spara alla sin försäkringar innom samma företag blir det billigare. Man får rabatt. Jag har mig själv, moppen och bilen försäkrad hos Länsförsäkrignar. Tycker det funkar jätte bra.

Den sista räkningen som jag betalade va till BILMATS för styrleds bytet.

Antagligen så ska min bil ombesiktias på fredag. Jag ska ända till Kinna. Johanna ska besiktiga hennes killes bil och då kom jag på att man kan ta två flugor i en smäll... Och så får man det gjort och skjuter inte på det heller.

Jag har blivit besatt av en låt. En esc låt... Turkiets bidrag. Manga -  We Could Be The Same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0