Tid

Är det någon där upp i alla moln som står med spänner och häller ner vatten?! Det spöregnar ju som tusan. Tur då att jag hann gå förut med hundarna.

Denna gången skulle jag ta tiden men det blev som förra gången. Man möter en skön människa som kommer med en hund och hundarna leker. Jaja hundarna går före än att jag vill klocka. Det tog iallafall 58 minuter idag fast med hundleks paus. Kommer nog ner mot 45 min när vi inte möter någon och det går bra! Hoppas hopaps det är fint väder imorgon. Jag vill ju få en tid!



Detta är W. Hon heter Whit. Hon är döpt efter Whitney houston. Haha om det är något att skryta om...





Det här är min lilla skit=) Polly. 7 år i september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0