Uppdatering

Igår blev det ju 3-1 till Argentina precis som jag tippade=)

Jag hade på mig klänningen/ tunikan från Gina tricot på midsommarafton. Synd att inet någon tog kort så man kunde lagt upp det=(

På torsdag åker jag till magnus=) LÄNGTAR

Ska snart jobba igen. ( Jobbat helgen också så bara ledig i fredag... )

Har blivit lite röd i ansiktet. Lite skrev jag. Knappt.
Smörjer ju in mig i kräm...
Tofs och ett hårband är det nya nu... För mig och mitt hår. Haha. För man vill ju inte att håret döljer ansikte och liknande så man får ful färg

Danny Saucedo - Play it for the girls. Måns- Brother oh brother. Takida- Curley sue och liknande spelar jag flitigt nu=)

Mår kanon. Är as lycklig. Väldigt kär i Magnus också=) Allt känns kanon. Så det ska med andra ord=)


Men nu ska jag åka. Vi hörs. Ha det bra och ta livet med en klackspark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0