Uppdatering

I torsdags kväll så hämtade jag Magnus i Borås. På hemvägen körde vi så vi hälsade på Johanna en stund. Åt ltie där och passade Emil. Kom hem ganska sent och la oss direkt.

På fredagen började vi dagen med att gå till Kullanäs. Det tog ca en timma så vi va hemma vid halv tio. Polly lekte med en hund=) Vi kom hem och duschade. även Polly Sen fikade/ åt vi frukost ute=) Härligt. Och efter ett tag så åt vi pannkakor med sylt och grädde som tradition hos oss på MIDSOMMARAFTON till LUNCH. Sen tog Magnus och jag bilen till banken. Tog ut pengar och sen rullade vi vidare till Lygnevi för firande av Midsommarafton. Vi spelade minigolf. Magnus vann... Grattis. Efter det så köpte vi lite lotter och sen bärde det av hemmåt. Magnus och jag gjorde kvällsmaten. Färska potatisar med kötbullar/ sill och grönsaker enkelt sagt.

I går så åt vi grillat kött. Spelade massor av kort. Jag jobbade och Magnus va med mig på jobbet. Sen tog Magnus och jag årets första dopp! Det va ca tjugo grader i vattnet så skönt=)! Ett bra första dopp.

Idag så har Magnus hållt på lite med moppen. Packat och så skjutsade jag han till Borås så han kunde ta bussen därifrån och åkte hem. Tyvärr. Jag saknar Magnus så jävla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0