Väntar

Sitter och väntar på Johanna. Jag ringde henne igår när jag va på jobbet men hon svarade inte. Vi hördes av i förrgår och då sa hon att hon skulle hämta mig vid nio. Får se om hon dyker upp... Jag sitter redo

Om hon inte kommer så kan jag åka och köpa saker till chokladtårta!
Så smart är jag...



Som man ser har jag blivit lite brun i ansiktet men inte vid brösten! Haha



Har på mig en vit tunika med röda ränder. Ni ser lite på bilden. Köpte den på Ellos. Den kostade 99kr! Rena fyndet. Skön är det=)

Ja jag vet jag ser trött ut och jag är trött! Kan skriva om varför senare kanske?


Nu är klockan 10 över och hon har inte kommit. Hon kommer säkert inte komma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0