Veckans plan

Lägger in en veckans plan! Skulle jag gjort igår men det blev inte så!

Tisdag- Jobba. Blir nog stängsla hemma också. (Annars blir jag glad så man kan slappna av någongång! Varit mycket med stänglsa, släppa ut djur och liknande nu det sista.)

Onsdag- Johanna hämtar mig klockan 9! Vi ska till Bollebygd. Emil Johannas son ska fotograferas. Får se om vi hittar på något mer. Vet inte hur lång tid detta tar... Ska jobba också.

Torsdag- Packa för jag ska åka till Magnus efter att jag har jobbat.

Fredag- Sova? Jag ska handla medans Magnus är på jobbet. Ska laga mat=) Sen får vi se. Kalas förberedelser kanske?

Lördag- Kalas dag. Får laga mat. Fixa fika med tårta. Hoppas på fint väder så man kan spela kubb ute! För då kan man ta med en filt och sitta på och så kan man fika ute!

Söndag- Magnus fyller år. Får gå upp tidigt och fixa frukost på sängen... Ska ha kalas igen. SÅ laga mat och fixa fika igen.

Måndag- Åka hem från Magnus på morgonen. =( Det tar tre timmar! Senare blir det att jobba


OCH MER

 Lite svårt att veta riktigt nu när saker händer. Men detta ska hända också...

Sen vet jag att jag måste handla grejer till Fransk chokladtårta. Jag måste baka några franska chokladtårtor också. Kanske hinner handla imorgon beroende på vad jag och Johanna gör? Och så baka imorgon på kvällen. Eller handla och baka på torsdag.

Kommer nog stängsla och så hemma. Släppa ut mer djur. Vet inte när bara...

När man är hos Magnus händer det mer saker än vad man planerat. Men svårt att planera nu för man vet inet hur länge kalas gästerna stannar. Men kommer säkert gå ner till Magnus grannar P och S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0