Vem?

På aftonbladet kunde man läsa om Vilket djur är du på jobbet. Det fanns tre olika djur med olika egenskaper.


Lejon, uggla och St Bernardshund. Tre olika djur med totalt olika egenskaper. Lejonet är aggressivt och handlingskraftigt, ugglan eftertänksam och tillbakadragen. St Bernardshunden vill egentligen bara att alla andra i arbetsgruppen ska ha det bra och tar ofta på sig för mycket. Vem är du?

Jag påstår själv att jag är en blandning mellan Ugglan och St Bernadshunden. Jag tänker efter innan jag gör vissa saker. När saker inte är rutin vill säga. Eftersom jag jobbar med djur, de lever ju så måste man ju också vilja att alla har det bra! Så det va min förklaring...


Här är hela länekn:  http://www.e24.se/kvinna/karriar/vilket-djur-ar-du-pa-jobbet_2110029.e24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0