740

Idag på förmiddagen lämnade jag in min älskade 740 till Mats. Han ska fixa lite småsaker. Bla centrera ratten, göra så att handbromsen tar tidigare hur jag ska beskriva det? Få fram spolarvätska. Kolla om han kan fixa förardörren. Kan låsa med nycklen men inte låsa upp.

På tal om dörren. Mats frågade mig hur jag gör för att låsa upp. Då sa jag att men jag öppnar andra dörren fram och typ lägger mig på sätet. Lite kreativ får man ju vara! Och hans kommentar va det hade jag velat se. Haha

Min bil ska få ett namn... Den ska inte längre heta Svenne bilen. Den ska få ett snyggare namn. Ett killnamn för den är en kille min bil... Måste komma på ett snyggt men manligt namn. Om någon har en idde så TELL ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0