Idiot!

Igår när vi kom hem från gekås så satte jag mig lite vid msn. Tog på kamen. Malin trodde hon skulle få stå och glo och se vad vi skriver. Nä där trodde hon fel. Jag sa åt henen och gå. Då frågade hon om jag är ihop med MR X. Ja det är jag. Då sa hon det är ju inte snällt att hålal på med flera på en gång.

ÖÖÖ fan vad arg jag blir. Är jag ihop med någon för att jag vill prata ostört. Nä det är jag såklart inte. Det är en kompis. Malin behöver inte se allt som skrivs. Hon är nog både avis och nyfiken. Dum i huvudet iallafall. Så straffet är att jag skrev lite på facebook. Hon skriver ju på facebook varje dag så hon lär inte missa det jag skrivit. Undra om hon tar åt sig? Ni som har mig på facebook får gärna kommentera det där...

Detta va vad jag skrev:
Privat samtal på msn och cam på betyder inte att jag håller på med flera killar... För det gör jag absolut inte


Sen kom jag på att det va lite lit eså jag skrev en kommentar på det. Det jag skrev va detta:
Dessutom är camen ny... Så det har ju gått snabbt då för mig att få känslor för någon annan? Om den tanken alltså att jag håller på med flera för camen va på och ville vara ensam.

Nä jag håller mig gärna till min kille. Dessutom så vill jag prata privat med mina kompisar. Vissa kanske är avundsjuka?





Seriöst nu. När man pratar med något på msn eller var fan som helst så har man rätt att vara privat utan att någon ska lägga sig i det på ett eller annat sätt.


Och nej jag är inte otrogen eller håller på med flera killar. Jag håller mig till en och det är MR X


Jag blir bara så arg att hon tror så om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0