Promenad

Jag va ute i det fina vädret en stund förut. Jag gick ner till Lygnern och gick lite på isen. Mysigt. Det låter väldigt mysigt när man går på snön också=) Det var väldigt skönt att komma ut och gå lite nu när det är fint väder... Det gör ju inget att man har roligt/ snällt telesamtal under tiden heller... =) Gjorde mig på jätte bra humör


Föresten igår hämtade jag paketet från Ellos som jag bestälde för några dagarsedan. Allt såg bra ut måste dock lägga upp chino byxorna lite. Men det ska väll gå bra antar jag. Mamma kommer hjälpa mig att mäta. Det är ju det som är svårast... Har två par jenas också som ska läggas upp. Får fjäska lite. Vara extra snäll... Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0