Sko

Ända sedan tidigt i Lördas har jag varit konstant lycklig. Haft ett leende på läpparna hela tiden. Varje timma, minut sekund. Tack vare M och andra snälla människor. M är underbart bra på att muntra upp mig=) Tack M.

Förlåt för att jag inte skrev något igår men jag va knappt hemma. Johanna och jag åket till Borås. Lite Road tripp.

Johanan besökte tre ige. Hon har problem med sin mobil så hon har lämnat in det och gick och pratade med dem
 Jag köpet ett par nya skor på Skopunkten. Jag har redan ett par sånna men de är så smutsiga och börjar bli slitna... Ja jag erkänner jag älskar de skorna. De är båda snygga och skönt... OCh eftersom jag behöver ett par nya skor så blir det kanske så att man automatisk om man ser att sina favvo skor finns kvar går och köper ett par sånna? Sån är jag iallafall. Det är bekvämt och enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0