Värsta roliga...

Roliga kommentarer från kvällen Sveriges värsta bilförare kommer här


Roliga kommentarer från fickparkeringen

Det blir inte bra då- Om att köra fort när man fickparkerar
Fan vad bra- Om en fickparkering där de backat på bilen bakom. Hur tänker de?
Fram och tillbaks fram och tillbaks- Om fickparkering
Någon som har lugnande? Cooldrivern undrar...
Jag vill inte vara med mer... Haha
Vad gör du stanna. Upp med kopplingen!
För att vara första gången på tio år YES!
Du är inte så dum som du verkar


Roliga kommentarer från Verkstadsövningen

Öppnar man inte motorhuven här någonstans
Men vad fan
Gud vilken konstig bil


Någon som fattar denna? Jag fattar inte!
Hur ser man att en bil är från afrika- registreringsplåten.

Roligheter/ konstigheter som händer under verkstadsövningen

Vad fan. Man smakar inte på olja och spolarvätskan! IDIOT

Oj blondinen fick lite olja på handen. Det va ju hela världen. -NÄ

Fy fan. De skulle fylla på motorolja... Ska man ha rapsolja då? -NEJ



Roliga kommentarer under Distraktionsövningen

What teh fuck
Kör för fan. KÖR KÖR!
Naken Janne
NÄ JO NÄ JO NÄ JO
Han är helt naken. Kolla på han
Å kolla där va Adam. Å fy fan
Såg du mellan benen på han?! Det hängde någon äckligt
Undra vem det va som körde krossen
Hela livet flög förbi som i revyer
Helt fucked upp
Nä men gud
Gud vad snuskigt
Man vill inte se en snopp
Ta det lungt!Jag kör bara i femtio
Å jävlar
Ta det lungt
Men för helvete
Du är så jävla dum
Men kör för fan


Annat som hände under distraktionsövningen
Jag körde på en barnvagn. Jag har ångest nu...
Släpper ratten med båda händerna... -Inte bra
Man ska rätta sig efter den situationen som uppstår. Ska vi diskuteradet här eller?   - Nä jag tycker det är glasklart
Vi körde på en barnvagn. Haha
DU måste ha kört i över 70 här? Jag vet inte jag kollade inte


Avslutet:
Tobias- Va veckans värsta
Veckans bästa va- Yes sägaren... 

Det blir att man gasar mer
Man blir förbannad
Kliv ur bilen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0