Gör allt fel?

För några dagar sedan la jag upp en Beny och elov låt om ni kommer ihåg?

Och för att komma till den så sökte jag på SINGEL OCH SÖKANDEYOUTUBE

Och då kan man hitta den här: Länkar

http://www.youtube.com/watch?v=_3blfATJaiA&feature=related


Och fan vad jag har skrattat åt detta för jag tycker det är skit skoj! Och itne på fel sätt. Han försöker göra allt rätt? Men gör allt fel. Kanske kan hitta fem fel?

* Addar där uppe?
* Översätter inte det han sa på Svenska. Iallafall inte allt
* Säg itne först att du är frän och sen att du itne är det?! Tänk igenom vad du säger?!
* I en kontaktanons på slutet säger man itne over and out?
* Ta bort grejen på huvudet! Det är ju en kontaktanons och då vill man se huvudet bart? Iallafall jag vill om jag varit singel och intresserad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0