Har det gått för långt?

Ni vet ju att jag älskar musik. Men nu har det börajt gå lite för långt tror jag? Ska berätta!

Idag på morgonen vid 6 tiden så startade Magnus radio. Den gör det varje dag klockan 6. Eller iallafall då man ska upp tidigt. Men skit samma. Radion gick igång. Jag vaknade och så måste jag somnat om. Jag frågade Magnus om Radion varit på i 20 minuter men nä den va på max 5 minuter.

Anledningen till att jag frågade Magnus va att jag hade hört radion trodde jag spela Backstreet Boys-Straight Through My Heart
Men det måste vara så att jag har drömt den låten plus en massa andra låtar. PRacis som att man hörde bara en liten snutt på 20 låtar! Och så hela Backstreet Boys-Straight Through My Heart... Har det gått för långt?


Men vad passar bättre än att Backstreet Boys-Straight Through My Heart blir dagens låt?! Har ju inte blivit några dagens låt nu under helgen när jag varit hos magnus men jag har iallafall skrivit iallafall ett inlägg varje dag=)
Så det va en lång? Historia om dagens låt. Annars brukar jag bara välja låt efter humör eller någon låt som jag gillar men idag va valet tydligten mina drömmars?

Backstreet Boys-Straight Through My Heart

http://www.youtube.com/watch?v=zMfKvnW_kx8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0