Jag

Nu lägger jag upp tre bilder på mig! Känner att det är på tiden igen. Att lägga upp foton som är typ tagna av mig och itne hämtade på nätet... Tyvärr är de taget med data cam men ändå man ser men lite dålig kvalite. Jag gillar bild ett bäst. Tyvärr så ser man itne så snyggt håret ligger. Ansträngde mig faktiskt rejält. Skulle ju på konfirmation=)

Tycker det va fint och så i kyrkan men det va lite segt och långdraget. Lite tråk ibland. Sen efter konfirmationen hemma hos min kusin hände det inte så mycket udda saker. Vi åt. Det mest händelserika va när jag hålde upp cider i mitt glas och  tappade flaskan så det rann ut lite på duken. Som tur är finns det tvättmaskin=)













Ja håret är i ansiktet. Hade diadem på mig förut men slängde av mig det precis

Kommentarer
Postat av: Tomruth

Interesting. No more comment :)

2011-03-15 @ 16:20:05
URL: http://tomruth.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0