Precis

Gissa vad som precis hände.

Hasse ropar Anneli jag behöver hjälp!
Jag sprigner ut.
Hasse säger Party in the surhål och jag fattar. Han har kört fast!

Vi hittar en kedja. Vi får loss han=) Skönt



Men så börjar det regna också. FAN! Hagel. Stora regndroppar. Inte skoj! Jävla skit
Så nu fattar jag varför Stellan va orolig idag på morgonen. Han frågade flera gånger om pappa sagt något om regn. Högaktuellt nu när det är vårbruk... Sen när man komemr hem så säger pappa utan att jag hinner fråga. Det ska bli regn men jag tror itne det blir här. Nä tydligen hade han fel!

Ja det är ju nu jag jobbar på morgonen också. Vet inte om jag ska vara där på söndag. Men lördag morgon och fredagen också. Hela fredagen.

Så upp tidigt på morgonen. 04:45. Gå på toa och klä på sig. Sen åka. Framme vid 05:00...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0