Kval




Nu har vi lyssnat på alla bidrag. Vissa kanske har fått favvosar. Jag har. Iallafall en. BELGIEN OCH TOM DICE men det va ju gamla nyheter.

Tre programledare! Det va konstigt... Två tjejer och en kille Och det är skötn för vi fattar ju vad de säger på sitt hemspråk. På norska. =) Så skönt så skönt!

Stackars Moldavien som börjar. Stora förväntningar. Hoppas låten är bra då!



NU KÖR VI

Betygsätter 0-5. 0 är sämst om 5 är bäst

0- Vill spy 
1- Stäng av fort som fan
2- Hyffsat
3- Bra
4- Kanon
5- SUPER BRA ANNELI LIKE ALOT!

Så här tycker jag om bidragen:



Moldavien - Barnkalas från helvetet som Oskar sa?   Haha Skön låt. Bra sångröster. Bra öppningslåt. Den är inte så dum! Ger den 3 poäng

Ryssland - Ska vi sova? Seg låt som inte sticker ut. Ger den 1 poäng

Estland - Fint med piano. Bra skrik röst... Men inte så mycket mer. Den får 2 poäng 

Slovakien - Lite trollsk musik. Hon sjunger på sitt hemspråk. Coolt. Snyggt framträdande. En 3 blir det

Finland - Vågat med vitt! Sjunger på finska. Känns lite klämkäckt?! Och bara för det blir den en 2a

Lettland - Fin text! Bra röst. Collt. Blir 3 poäng för det framträdandet

Serbien - Ska man skratta eller gråta. Jag vet inte. Blir som ett frågetecken! Berör mig inte så blir 2 poäng 

Bosnien-Herzegovina - Vilken jävla fin och klar röst! ROCK. Jag går igång på detta! Höga poäng... 4!

Polen - När jag hör låten känner jag mig obekväm! Ingen bra känsla. 1 poäng

Belgien
- Å vad jag har längtat. Örongodis som fan. Bra låt. Bra röst. FAVVO LÅT. 5 poäng såklart

Malta - Bra fin balad. Bra framträdande. Fin klänning. Go låt. 4 poäng

Albanien - Svängig låt. Skönt! Uppfriskande men blir lite tråkig. Därför blir det 3 poäng

Grekland - Medelhavsdunk! Å han sjunger på grekiska. Bra kombo. 3 poäng

Portugal - Underbar röst. Fin klänning. Bra gjort. 3 poäng

Makedonien - Vad är detta?! Fattar att folk blir beroende av piller... DÅLIG. 0 poäng.

Vitryssland  - Robert W med på scen. Låten känns som en tråkig barnvisa. 1 poäng.

Island - Power låt! Befriande. 4 poäng


10 bidrag ska vidare till Finalen. 7 kommer falla bort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0