Utkast: Maj 28, 2010

Magnus är på jobbet. Jag har varit vaken sen 6! Klockradion gick igån då. Lyckades inte somna om.

Har faktiskt varit duktig och storhandlat! Mat. SJÄLV!
Har hunnit äta frukost också.

Detta handlade jag: Ris, köttfärs, lök, majs, krossad ananas, purjolök, spaghetti, makaroner, matlagningsgrädde, två paket bacon, läsk, chips, godis, chokladkaka, glassbytta, plastglas, margarin, flytande stek margarin, 5 paket krossade tomater, sex burkar champinjoner, 4 st jäst, kalaspuffar, mjölk två paket, tacopåse mix, bananer, korv, korvbröd, vetemjöl, skinka och pizzakrydda.

Kommentar till det som jag handlade:
Vi ska baka pizza.
Jag ska göra Annika gott. Har skrivit recepter här förut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0