Besviken

Ibland blir man bara så jävla besviken, ledsen och arg!

Jag fick besök igår på jobbet. Min kompis och hennes kille kom

Nu fick jag se en annan sida av killen än bara den där när man dricker och när man alltid ska vara bäst vad det än gäller.

Han va bara inne hos korna i fem minuter. Han tyckte att det luktade. Han va jätte rädd för korna plus att han tyckte att det va ett skit jobb. Sen hade han tydligen sakt till min kompis att det va största slakthuset som han har sett

Jag tycker inte att det är okej att klanka ner på någons jobb. Jag älskar mitt jobb. Och att säga att det är ett slakthus! Det är att gå för lång. Visst någon gång så åker korna med slaktbilen men tills de gör de ger de oss mjölk som vi kan göra mycket med. De har de bra. Får klappar och mycket strö. Bra mat mm

Jag förstår att människor är vegetarianer men när man inte är det så kan man väll för fan hålla tyst?!

Visst det är okej att ha åsikter men ibland kanske man ska hålla de för sig själv. Tänk på att ord kan såra?

Men som sagt den där killen såg jag i ett annat ljus i går. Han ska vara överlägsen hela tiden. Gillar han inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0