Glögg

Nu i advents tider och när Julen knackar på dörren så kommer det ju bli ganska mycket GLÖGG drickande... Så jag köpte 8 st Glögg muggar och två skålar till russin och nötter

   Detta var alltså skål för nötter/ russin ( Köpte två )


   Och detta är Glöggmuggarna.

Fina tycker jag. ( Men komemr säkert ändå köpa andra om några år när man behöver ha mer än för 8 personer )

Som ni även ser på bilderna så valde jag att ta skålarna i vit med röda hjärtan och så tog jag muggarna i rött med vita hjärtan. Fint! Det fanns även svart men det tycker jag itne hör julen hemma?!

( Även dessa köpte jag på Karlssons i Veddige. De kostade 10 kr st för varje del så 100 kr för alla delar. Billigt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0