Hittad

Å vad glad jag bli. Kollade i gaderoben lite. Hittade den svarta boleron som jag skrev om häromdagen. Hittade en sak till=)  

Hittade min Folkrace t- shirt som jag hade på mig under semesterracet denna sommaren som va. Den är ganska lång så kan ha den som nattlinne... Men just nu har jag ett par leggins under för om man ska plocka upp något från golvet syns halva ar**et. Har en tjocktröja med dragkedja på mig också för det är lite kallt.

( Nu tänker jag högt! Funderar på att ha på mig detta hela jävla helgen! Är ju inet hos Magnus så han kan inet klaga på mig?! Och jag ska ju ingenstants? Så varför byta om hundra tusen gånger? Har jag på mig detta hela helgen är det bara att tvätta det sen! ) 

Kanske tar bild på detta imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0