Johannes

Herregud!

Denna låg som kommentar:

Johannes om Strömma:
Till alla er som vill se den har jag en present:)
http://www.dailymotion.com/video/xf1dii_farmers-daughters_sexy

Undrar en sak om den här bloggen, man ser aldrig några kommentarer, men det kan väl inte vara som så att det bara är jag som läser, så vilka är ni andra?:)
IP: 85.230.121.133


Och ja jag vet vem Johannes är!

Men som svar kan jag säga att ibland får jag mail angående bloggen. Frågor och så vidare. Så om någon har en fråga men inte vill kommentera så kan man ju maila. Min mail är [email protected]

Och så kan jag säga också att jag brukar ta bort kommentarer pga innehåll. Jag kommer aldrig avslöja hur många läsare jag har men jag kan säga så här: De går inte att räkna alla på två händer

Men Johannes vill du se mer kommentarer? Börja själv kommentera så kansk folk vågar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0