Man kan inte vara kompis med sina ex?

Det går inte att vara kompis med sina ex? Min första kille ringde jag till den dagen då ekobrott ringde till mig. Jag ville höra om han kom ihåg något från när jag köpte bilen men det gjorde han inte. Så i fredas på kvällen så såg Magnus att han hade skrivit två sms.

I det ena stod det hej. I det andra stod det hej kram.
Så igår så skrev jag ett sms såg att du hade skrivit igår ville du något?

Svaret blev typ att jag skulle radera hans nummer och aldrig höra av mig... Med tanke på att det va väldigt fint skrivit och inge felstavningar så var det antagligen hans tjej så skrev det! För killen har dyslexi...

För någon månad sedan skrev jag ju till han och hans tjej på msn och skrev den verkliga anledningen till att vi gjorde slut. Sedan dess har jag inte hört något från killen. Sen i onsdag eller tisdas? När Ekobrott ringde så ringde jag han han och bara frågade om bil köpet... Det är ju inte så att jag har ringt och smsat till han.

Så antagligen så var det han tjej som skrev det och säkert sopade igen spåren efter sig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0