Manlig

Igår så tog pappa och jag på vinterdäck på mammas bil. Pappa skötte domkraften och jag resten. Synd bara att det tar en timma. Förstår inte varför det tar sån tid? Fast det är väll så när man ska plocka fram cinterdäcken och lite annat och sen ska man plocka ut. Man ska ställa bilen på rätt ställe. Visste ni att jag är enda tjejen i familjen som fixar vinterdäcken på bilen. Malins ( Min syster ) Hennes sambo gör det åt henne. Pappa gör det åt mamma ( Med hjälp från mig detta och förra året ) Så gissa om jag känner mig lite mer åt det manliga hållet ibland!

Kommentarer
Postat av: Niclasmary

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-08-16 @ 08:32:53
URL: http://niclasmary.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0