Sabina

En av magnus så kallade vänner håller på och jävlas...

Tydligen stötte Magnus på henne i förrgår. Hon frågade om hon fick låna Magnus telefon för att skicka iväg ett sms. Det va bara det att hon smsade mig.

Hon skrev typ jag älskar inte dig. Puss gå och kn***a

Synd för henne så läste jag inte smset direkt utan jag väntade och Magnus hann smsa ett annat sms med typ motsatta innehåll och skrev att det va en kompis som skrivit det. Så resultatet blev att jag läste Magnus sms först och sen det hon skickade.
Magnus sa till henne att det va omoget och onödigt. Hon bara gick

Men idag så gick gränsen när hon på Facebook hade varit inne och skrivit till mig. Hon hade skrivit typ att jag borde flytta till magnus nu för han är otrogen. Och det tror hon väll efter att Magnus ska ha sagt att vi har ett öppet förhållande. Men det han menade med det är att om någon skulel vara otrogen så skulle den nog bli förlåten för vi älskar varandra. Men att hon tar det så och dessutom skriver en massa andra skit. Det gör mig så jävla förbannad.

Dessutom så höll hon på redan i somras. Ni vet semesterracet? För funktionärer så är det två grillkvällar under de fem dagarna. Då hade Kärringen frågat Magnus om han skulle gå. Då sa han att han skulle gå med mig. Då tyckte hon det va synd. - Hon ville han han för sig själv antagligen

Den tjejen heter Sabina. Är 17 år. Beter sig som en jävla fjortis och har säkert blivit kär i Magnus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0