Test

Vilken choklad är du? finns som test på Marabou.se Man ska svara på sju frågor och det kräver at man har ett facebook konto Här är frågora Du kammar hem storvinsten på lotto. Hur ser din drömsemester ut? Det fanns fem bilder och jag valde den med en röd stuga vid vattnet Vilken av dessa förknippar du mest med din ungdom? Elvis Presley Britnye Spears Michael Jackson The beatles Jag svarade Britney Spears Alla har ett drömyrke. Vilket är ditt? Lika dant här. 5 bider jag tog bilden som visar yrket veterinär Åt vilket håll skulle du säga att du är politisk lagd? Oppositionen eller aliansen Jag svarade aliansen Hur äter du din choklad? En bit i taget. Den som spar han har... Jag mumsar i mig en 200 gramare på 10 minuter På morgonen. Innan frukost! Med familjen efter söndagsmiddagen Till kaffet Här blev svaret Jag mumsar i mig en 200 grmare på 10 minuter. Men helst hade jag velat ha lite bredare/ andra alternativ på den! Du sitter framför datan och ska läsa nyheter. Vilken artikel klickar du på först? 5 bildaternativ. Jag valde den som visade maten Du råkar springa på en gammal klasskamrat. Vad gör du? Kramar om och bokar fika Stannar artigt och ler stelt Låtsas prata i telefon Ignorerar totalt Möter blicken men paserar Hmm. Denna va svår. Det beror ju på vem man möter men jag svarar Möter blicken men passerar Nu bearbetas testet=) Du är realisten. Du låter dig inte luras av det senaste eller mediernas skräckraporteringar. Du har koll på läget och har ett sinne för detaljer Du är typen som sparar i fonder istället för i aktier. Mest troligt är, eller var, du klassen plugghäst och du har alltid velat gör bra ifrån dig. På facebook är du noga med din integritet och har stenkoll på vem som får se din profil Det sjuka är att allt stämmer utan plugghästen. Men vad det än gäller vill jag göra bra ifrån mig. Men jag har koll på läget. Chefen säger att jag har ett göa för detaljer. Jag sparar i fonder. Det stämmer ju!=) Daim 68% Ät oftast av viljestarka karaktärer 17% Twist 15% polka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0