Uppdate del tre? Malin och Ulf!

I dag så kollade vi på Innebandy. Vi sov ju över hos Chatrine och Magnus i Jönköping. ( Innebandyn va i Jönköping )

Det var tre lag som spelade. Båda killarnas ex lag ( Hultsfred och Jönköping ) och ett lag till

Tror ni inte att MALIN OCH ULF fan va där?! Ulfs son spelar i Hultsfred. När Magnus och jag fick syn på att de satt där så satte vi oss så de inte såg oss... Senare såg Magnus att han fått ett sms av Malin där det stod - Duger det inte att säga hej? Magnus svarade- Men om ni har behovet av att säga hej så kan väll ni komma och hälsa?

Sen får man ju höra av en som åkte med Malin och Ulf att Malin har sagt att jag är så bitter hela tiden. Men nu tror Magnus och jag att vi vet varför de håller på. Vi tror att Malin är kär i Magnus... Därför försöker Malin jävlas med mig. Hon sprider dålig energi och det smittar av sig på Ulf?OCh därför håller de på

Baserat på en kvälls händelser så är jag bitter? En kväll och jag är inte på topp. En enda kväll när jag är tystlåten sprider så jävla massa rykten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0