Upprörd

I was so damn fucking angry...

I förra veckan så skrev jag och Matilda på facebook. Jag skrev på bloggen att jag itne kommer lägga upp det här men nu ska jag bryta det och lägga upp lite av det vi skrev då

Anneli Johannesson den 16 november kl. 17:23
för du bryr dig visst. Me tanke på den lilla kontakt som ja har haft erik så borde de bevisa va jag vill me erik glömma glömma glömma plus att ja vill glömma dig matilda du eller erik alldrig ta nån mer kontakt med mig eller någon jag känner. För ja vill alldrig höra era namn mer 
Matilda N den 16 november kl. 17:38
aaa .. vad ville du komma till ? jag bryde mig när jag skrev det men inte (längre) .. för orkar inte O.o men ha det bra :)
Matilda N den 16 november kl. 17:39
o jag tog kontakten med dig på grund av att erik ville det

Matilda  den 16 november kl. 17:39
på msn
Anneli Johannesson den 16 november kl. 18:47
men du kan sluta skriva till mig


( Jag valde av respekt att inte visa hennes efternamn. Jag har tagit bort lite som vi skrev för det är inte relevant )
Så som ni märker så försökte jag få Matilda att förstå att hon inte ska kontakta mig mer pga allt som har hänt. Men hon måste skriva tre gånger till!


Men så nu i helgen så satt Magnus inne på sin kamrat och skrev till en kompis som han har där som han skrivit till länge. Helt plötsligt får han reda på att den tjejen känner Matilda. Hon frågar vad Magnus tycker om Matilda och Magnus svarar ärligt. Att Matilda verkar vara en svartsjuk bitch.

För Varje gång Erik och jag pratar så bråkar de skrev matilda till mig på facebook.

Detta har jag kopierat rakt av från Facebook

Matilda N den 14 november kl. 18:41 hmm det var inte jag som skrev det men .. skulle bara hälsa, från mig att det skulle vara bra om du slutade sms o ringa erik. för det blir bara bråk mellan han o mig då . ha det bra hejdå


Ö det senaste halvåret har Erik tagit kontakt med mig en gång på msn. Då skrev jag sanningen till Matilda om varför Erik och jag gjorde slut. Och sen så ringde jag Erik angående Ekobrott


Men iallafall jag vart riktigt jävla arg i helgen. I lördas kväll för helt plötsligt så ringer min mobil. Gissa vem det va som ringde till mig? Jo det var Erik. Som tur så svarade Magnus. Erik ska skälla ut mig för att jag pratar skit om Matilda på kamrat. Så Magnus förklarade att det va han som skrev det och jag tog telefonen och skrek till Erik rakt i örat på han att Matilda och jag har kommit överrens om att vi aldrig mer skulle ha kontakt så han ska inte ringa mig mer heller! Magnus gjorde klart för Erik att varken Erik eller Matilda ska höra av sig mer till mig eller till någon som jag känner. För Magnus eller jag kommer aldrig mer höra av oss till de

Och då kom ju nästa slag på käften för min del. Ett sms
Från Matilda

- Varför slutar du inte skriva då till hennes kompisar då varför ska du skälla ut dom tack vare att dom säger till Matilda

( Ja jag vet. Matilda verkar tro att vi är helt knäppa. Men jag trodde att det smset va från Erik. För det handlade om att Magnus skrev till Matildas kompis på kamrat at vi itne ska skriva mer. Det upprepar han flera gånger )

Så eftersom jag trodde att jag smsade med Erik så skrev jag detta till svar

-Hej. Jag har inet varit inloggad på kamrat. Gå in på din och sen på min och kolla när jag var inne senast. Det är Magnus som är inne på sin kamrat. Det sista han skrev nu var att nu är det slut tjaffsat typ. Men de fortsätter skriva. Och nu fortsätter du genom att smsa mig. Sluta nu. Säg till Matilda och Sofie att de ska sluta. Och slut asjälv för jag slutade efter det jag skrev på facebook till matilda om att jag inte ville ha kontakt med er utan jag vill glömma er. Förstår ni det nu?

-
Svaret på det handlade om att jag skulle säga till Magnus att sluta skriva till hennes kompis

Jag svarade på det för att Matilda skulle förstå
-Men Matilda. Bara sluta nu. Bara sluta smsa elelr så bevisar du vad du vill - bråka. Jag har inte gjort något mot er idag. Ta inte kontakt med mig mer. Ni verkar inte förstå när det är nog. Om Magnus hör av sig till dig elelr dina kompisar ta det med han och itne med mig. För när jag skrev på facebook att jag inte vilel ha kontakt mer er så menade jag det och trodde att du kunde respektera och förstå det

Matida svarade
Men saken är att vi inte har hans nummer. Du behöver itne ta åt dig av meddelande bara han gör det

Då hade jag fått nog gånger 100 och skrev ett sms till Erik.
Kan du säga till Matilda nu att sluta smsa mig. Att respektera det. Jag orkar itne mer. Dett avar det sista du hörde från mig om jag inte ör från dig igen

Skrev ett sms till till Matilda. Att hon kunde ta kontakt med Magnus på kamrat.



Natten mellan lördag och söndag så kunde jag inte sova bra. Efter att Erik ringde mig så skakade. Jag var uppriktigt riktigt jävla upprörd. Jag hade ju skrivit till Matilda på facebook att aldrig mer ta kontakt med mig. Att varken hon eller Erik ska göra det. Men så tog de kontakt på grund av något som jag inte gjorde. jag trodde att vi hade satt punkt. Men så gör de så och jag blir upprörd.


I Går så ringde Magnus till Erik för att reda ut att de aldrig mer ska höra av sig. Han frågade också varför de ringa och smsade mig. En jävla massa löjliga svar fick han. Matilda sa bla att de inte hade magnus nummer. Magnus talade om för henne att hans nummer finsn på kamrat. Då svarade hon men det va itne dig jag ville ha kontakt med! Nä vem var det då? Jag som inte gjort något? Matilda hade kunnat skriva till Magnus på kamrat. Om Magnus itne svarar då så kunde hon låtit de vara. Magnus talade om det till henne och hon sa typ nä det kan jag itne för han pratar skit


Jaja detta va inte allt men en stor del
Hoppas man kan gå vidare utan att höra från de mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0