Börja i tid

Malin, Henke, Ellen va här igår. Det betyder att alla utan Magnus va här men iallafall jag jag frågade vad folk ville ha i julklapp och skrev ner. Här ska det börjas i tid!

Magnus har planerat att ta semester om några veckor och då ska vi åka ner till Gekås och köpa en jäkla massa julklappar



Ellen och pappa önskade sig mest.

Ellen önskade sig bla: Sagobok på dvd, halksockar, byxor, träpussel stora bitar

Pappas krav : Livrem, klocka, saker till bilen

Mamma ville ha: Fotbad, innesockar och paraply!

Hasse kom inte på något så jag skrev upp sockar och kallingar!

Malin och Henrik ville ha : Paraplys och jättebadlakan  ( Har redan fixat en julklapp var till de )

Och Magnus blir nog glad åt vad som helst. Jag sa sockar men då sa han hellre kallingar. dessutom så går ju han med när vi handlar så han lär väll lägga ner saker i min vagn eller komma med önskemål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0