Lördag

Idag har Magnus och jag varit i Linköping. Vi besökte ett köpcenter. Magnus köpte ett spel i en spelbutik som heter Game.

Eftersom det är Halloween? Så hällde jag grön karamell färg i pasta vattnet. Pastan blev grön=)! Lite skrämmande?

Vi bakade en bakelse. Tänk er en liten prinssestårta? ( Har tagit bild på den så om Magnus hjälper mig ladda upp den till datan så ska jag lägga upp en bild här. Så kan jag skriva hur vi gjorde också ) Vi tog med bakelserna och fikade ner hos Peter och Sunniva=)

Efter fikat så gick vi hem och gjorde i ordning kvällsmaten. Chilli con carne och så åt vi det med vitt bröd. Gjorde även i ordning kött och ris i matlådor=) Har kommit på ett underbart gott sätt att tilllaga kotletter. Det kommer jag skriva om någon gång snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0