Sorterat klart

Nu är jag klar med mitt kategori sorterande! Det betyder att jag har läst varenda inlägg. Det har tagit mig mellan 5-6 timmar att lägga allt i kategorier! Men vad gör jag inte för att få ordning

Som ni kan se finns det 13 kategorier. De heter:
Lite kort om vad jag lägger under varje kategori

Anneli - Personligt om mig själv

Anneli ryter till - Här kommer allt som jag skriver när jag är arg på något

Djur - Polly och andra djur komemr upp här

Killar - Magnus men även ex har fått en kategori

Kompisar - Kompisar handlar det ju om ibland

Mat / bak - recept men också tips på lucnher och liknande

Musik - Dagens låtar eller saker som ahr med musik att göra har en kategori

Press - Länkan från olika nättidningar samlas här

Resor - När jag åker någonstans hamnar det i rosor

Shopping - Handlar gör jag ibland

Tips - Alla behöver få tips ibland

Tv - Här finns beskrivnig av tv program eller så kan man följa vad jag har sett på tv

Övrigt - Alla inlägg som har mer än en handling hamnar här. Standard kategorin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0