Sms

Igår på kvällen satt jag och skrev till Irre på msn. Vi började prata om det där med Malin och Ulf som jag har skrivit om här om ni kommer igår? Ca tre veckor sedan.

Medans Irre och jag skriver på msn så smsar Malin mig och frågar hur jag mår. Jag svarar inte. Hon skriver samtidigt med Magnus via sms. En timma senare så smsar hennes Man Ulf till mig. Ett rent påhopp. Han frågar varför jag har ändrat på Magnus?! ( Irre, hennes man, Malin och Ulf fikade tidigare under dagen igår och då kan man ju anta att de pratade lite )

Det resulterar i att jag gråter i ca en timma. Till slut så går vi och lägger oss för att sova.

Idag så ringde Magnus till Malin och Malin sa typ inget om smsen hon sa typ bara vi får fika någon gång... Så man undrar om hon ens visst något om Ulfs sms.

Magnus smsade Malin efter samtalet och frågade varför de hoppar på mig? Han skrev ochså att jag inte har ändrat på han och hade han ändrats så skulle hans syster ha sagt något! Han skrev även att hans syster tycker att vi passar bra ihop och att han aldrig sagt ett enda dåligt ord om mig!  -  Magnus har inte fått svar på det smset

Idag så har vi pratat om vad som ligger till grund för att de tycker att jag har ändrat på magnus?
Irre och Stefan bodde en minuts gångväg från Magnus men för ca ett årsedan så flyttade de. Och när avståndet blir längre och ingen har bil och körkort så blir det inte att man träffas lika ofta. Dessutom har de ju en bebis nu också och Irre pluggar.
Ulf och Magnus spelade bowling ihop förut men förra året så slutade Magnus spela med han och spelar nu enbart med jobbet.
Det kan ju vara så att eftersom de inte träffar Magnus lika ofta nu som de gjorde då så tycker de att det är mitt fel och skyller det på mig. Men när de flyttade och Magnus slutade med bowlingen så kände inte ens jag Magnus?

De sista halvåret har Magnus och jag träffat Malin och Ulf ca 5 gånger. Irre nästan varje helg som jag har varit här... Man har inte hur mycket tid som helst att träffas!

Eller om det inte beror på detta så kan de vara så att de helt enkelt inte gillar mig? - De har inte ens försökt lära känna mig för hade de känt mig hade de vetat att jag står för att ingen är lik någon annan. Alla är olika. Det finns inget som heter normalt.

De kanske är avundsjuka?

De kanske vill ha Magnus för sig själva? Trots att han är jätte lycklig



Jag har aldrig ändrat på Magnus. Jag vill inte ändra på Magnus. Varför skulle jag vilja det? Han är redan så jävla UNDERBAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0