Välkommen åter

Mamma kollar på kanal 4 på tv och jag sitter och håller på på facebook.
Men nu ska jag komma till saken. Vad fan är det för ett jävla program som tv 4 visar? Ett jävla psykot program tycker jag! Blev fan tvungen att gå in på tv guiden och läsa om det.

Välkommen åter

Tid: 21:30 - 22:00


Svensk komediserie från 2010. På ett varuhus arbetar ett gäng märkliga personer vilket ofta leder till aviga situationer mellan kunder och expediter. Här finns de ständigt rivaliserande sminktanterna Rose-Marie och Ann-Marie, den impulsiva och frustrerande vd:n Maj, den plågade mellanchefen Karin och den spåniga sekreteraren Ingegerd. I varuhuset arbetar också olycksfågeln Iris och hennes hårt prövade kollega Eva, väktarna Jenny och Lisa som har annorlunda metoder för att ta fast snattare. På sortavdelningen finns Victoria som ser allt i livet som en tävling, på elektronikavdelningen jobbar tre generationer Norén, Janet, Moa och Victoria som ständigt är i konflikt med varandra.
Iris försöker hjälpa en blind kund. Yvonne söker efter kärleken bland kontaktannonser och Åse hamnar i ett underligt möte med en idol.

Kategori: Serie / Komedi


Välkommen åter? Nej Hej då säger jag till det programet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0