Handla mat

Jag är ju ledig vecka 41 så på fredagen vecka 40 komemr Polly och jag åka bil till Magnus. Redan nu har Magnus och jag börjat planera vad vi ska äta eller snarare handla för vi har planerat att handla på Willys

 

 

 

 

Lunch säger lite olika nu

 

Mos och ungsbakade falukorv

 

Fiskpinnar och ris

 

Fisk/ torsk panetter ( eller vad det heter ) Med ris

 

Ungsbakad potatis med köttbit

 

Annikagott

 

Nu säger jag lite kvällsmat

 

Pannkakor

 

Varma mackor

 

Tacofärs med taco chips, morot och gurka med dipp

 

Så vad behövs?

 

Potatis, lök krossade tomater, falukorv

 

Ris, fiskpinnar, Fisk/ torsk panetter ( eller vad det heter )

 

Någon köttbit, någon cream fraixh med sås påse som man blandar i cream fraischen

 

bacon, grädde, purjolök

Ägg, rostebröd, ananas, färs, tacochips, morot, gurka, tacobröd

 

Så kan vi köpa en citron så kan man göra citron kyckling i ugn

 

Köttbullar funkar alltid. Skinka. Någon korv. Frysta grönsaker. Korv och korvbröd

 

Fiskbuljong, Baguetter med något gott till att lägga i. Kanske chips/ godis/ läsk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0