J:s soppa...

J:s soppa...

En av mina kompisar har en rejäl jävla soppa bakom sig. Iallafall det värsta har varit

Kan kalla människan J nu när jag skriver...

J är en gammal kompis alltså

J har tills för någon vecka sedan varit ihop med en kille som hon har ett barn med. De har även bott ihop. Så långt är alla med?

J har även en hund och hundar måste ju rastas. Så där J har bott har de haft hundbus. Dvs flera hundägare har samlats och rastat hundarna ihop. Där har även T som vi kan kalla han varit med.

Eftersom J och hennes kille inte haft det bra söker J sig till andra? Så J och T inleder något som utveckas och som leder till Svek. Js kille vet inget men får reda på saker från andra och genom att utan Js vetan kolla hennes sms. J och T har smsat romantiska saker bla...

Så Killen fattar ju att han blivit blåst om man kan kalla det så? Så killen slänger ut henne. Hon sov här en  dag och det va när jag hade allt slemmet i halsen så jag mådde ju itne så bra. Så jag tyckte inet J skulle sova här mer. T åker med J och hämtar hennes saker här. Men J börjar undra var hon ska ta vägen? Jag sa att du får väll bo hos T.

Men T bor i en liten etta. Det blir lite trångt med 2 hundar och 2 katter ett barn och två vuxna? Så J tjatar som fan och är på mig? Jag börjar få nog. Men då händer det som inte ska hända. Killen som blivit blåst börjar ringa till mig för han tror att J bor hos mig... Hur fan fick han tag på telenumret?

Jag ringer Js syster och hon erkänner! Fan vad arg jag blir. För killen har aldrig förut pratat med mig men nu passar det? Förut verkar han ha hatat mig. Han pratar en jävla massa om J och jag vet inte om ens 10% är sant?

Nu får vi se hur allt löser sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0