Malin och Ulf skärp er

I lördas vid halv två tiden åkte jag, Magnus, Irre och Wilma ( Vi hämtar sedan Stefan, Irres man ) till Magnus kompisar Ulf och Malin. Jag hade sett fram emot det skit mycket! Men det blir bara soppa av det för min del.

Malin verakr fan hata mig? Iallafall göra livet surt för mig. Varför vet jag inte men jag kan ju spekulara i min hjärna... Ulf gillar mig nog inte heller...?


Ni vet när man kommer till folk som man knappt har träffat och som man inte känner. Dessutom är jag blyg. Plus att alla andra dricker ( Jag är ingen party människa och jag vill inte dricka när jag dagen efter tidigt på morgonen ska köra bil... Jag har varit med om en olycka och vill inte vara med i en till) Och Ulf och Malin röker varje dag och de andra feströker

Så vad händer?
Vi hamnar i soffan. Jag är lite trött och säger inte mycket. Irre frågar Malin vad hon tycker om folket och då fram kommer det att hon inte fått en uppfattning av mig för att jag inte är social?

Men om jag då ska blir mer social så får hon för fan släppa in mig och vara tusen gånger trevligare. När jag säger något så hugger hon direkt på allt. Här kommer några exempel:

Jag röstade på Center. Då får man höra en jävla massa skit om Center partiet. ( Malin röstar på Socialdemokraterna Precis som Irre, Ulf, Stefan och Magnus) Inget ont om att man inte röstar samma. Men för fan man behöver inte kommentera att jag röstar på center och säga en jävla massa saker som Centern absolut inte vill. Malin kan ju läsa på lite först?! Och sen hålla på att hylla socialdemokraterna...

När Malin och alla går ut och röker så fattar väll jag att de pratar skit om mig? För att jag inte säger något för att slippa att bli arg eller emot tjaffsad? ( Magnus snackade inte skit om mig )

När man typ får frågan varför man hade med sig en ficklampa när man va ute och gick så sa jag att det är mörkt ute och jag är mörkrädd. En ficklampa kan man använda som slagvapen om någon attakerar en. Då svarar malin här finns inga sånna människor! Hur fan kan någon garantera det?!

När man får frågan om varför man inte dricker. Då svarade jag att jag ska köra imorgon. Då säger Malin det ska jag också.  Men som jag redan skrivit i detta inlägget så skulle vi åka tidigt. Jag vill inte chansa. Jag har varit med om en olycka redan. Men det vet väll inte Malin. Men varför i helvete uppmuntra till dåliga saker?

De vänder sig inte alls till mig. Det gick reklam på tv om lotteri vinst. Då sa Ulf att då åker, Ulf, Malin, Irre, Stefan, Wilma och Magnus utomlands. Vi kollade på det där dansprogrammet vad det nu heter och då säger ulf att han är en dans och Stefan en, Irre en och så vidare men jag hör inte mitt namn... Så känner mig utfryst som fan

Sen börjar de jävlas med Magnus också? Ulf går igenom en jävla massa filmer men vänder sig bara till Stefan och Irre och frågar om de vill låna


När man verkligen försöker pratar för att bli mer social? Så får man bara mothugg. Så vad gör jag då? Jag blir arg. Blir tyst och sluter mig

Så Malin får fan skärpa sig. När Magnus märker att det bara blir mothugg på allt jag säger blir ju han inte glad heller. Tänk efter lite för fan!

Detta kanske är löjligt? Nä inte för mig. För jag har aldrig kännt mig så liten som jag gjorde i lördas på kvällen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0